För barnen:

Våra vuxenkörer:

Fjärås kyrkokör: En blandad vuxenkör för dig som gärna sjunker och som inte är helt tondöv.

Söndagskvällskören: Blandad, fyrstämmig kör som till allra största delen sjunger sakral, klassisk repertoar.

Fjärås Trivselkör: Kör för daglediga

Förlanda kyrkokör: Vi sjunger blandad repertoar som passar att sjunga i gudstjänster. Inga förkunskaper krävs – alla är välkomna!

Fjärås kyrkokör

Vi övar på tisdagar 19.00-21.00

En blandad vuxenkör, för dig som gärna sjunger när tillfälle ges och som inte är helt tondöv

Kyrkokören medverkar vid de stora högtiderna, samt gör något större verk ca en gång/år. Vi har, som de allra flesta körer, gott om damer och lite för få herrar…

Frågor och anmälan Kerstin Odeberg, kantor, 0300-431109

Söndagskvällskören

Vi övar vissa söndagskvällar, schema se nedan, kl 18.00-20.30,

Blandad, fyrstämmig kör som till allra största delen sjunger sakral, klassisk repertoar. Kören håller ett ganska högt repetitionstempo, det förutsätts att du övar hemma mellan övningarna.

Frågor och anmälan Kerstin Odeberg, kantor, 0300-431109

Fjärås Trivselkör

Kör för daglediga!
Vi övar varannan onsdag kl 13.00-14.30 i Fjärås församlingshem.

Ledare: Brittinger Einarsson tel 076-235 38 31

Förlanda kyrkokör

Vi övar på torsdagar kl. 19.00-20.30 i Förlanda församlingshem.

Vi pratpausar ibland med samtal i ämnen som känns aktuella – god gemenskap!

Frågor och anmälan: Maria Salekärr-Johansson, kantor, 0300-431110,
maria.salekarr-johansson@svenskakyrkan.se